De mislukte snorkel-expeditie - Reisverslag uit Krabi, Thailand van Nadja - WaarBenJij.nu De mislukte snorkel-expeditie - Reisverslag uit Krabi, Thailand van Nadja - WaarBenJij.nu

De mislukte snorkel-expeditie

Door: Nadja

Blijf op de hoogte en volg Nadja

22 Augustus 2014 | Thailand, Krabi

De mislukte snorkel-expeditie

De wekker gaat af om 05:45 want we worden straks opgehaald om naar Koh Tau te gaan waar we gaan vissen. Hoe we de avond van te voren staan te springen van enthousiasme, des te teleurgestelden zijn we wanneer we niet worden opgehaald. We besluiten onze opgebouwde woede eerst te voeden met een ontbijtje en gaan daarna chagrijnig naar onze receptionist die de Thaise variant is van Elvis Presley. Gelukkig gaan we de dag erna en moeten we klaar staan rond 7 uur sochtends, laat dit nou net de dag zijn dat Chiem 23! wordt.

We gaan maar weer de marktjes af om cadeautjes te kopen en vinden een prachtig stalletje met de enige 'fixed prices' die ook nog eens precies verkoopt waar ik al de hele vakantie naar op zoek was.. Jade! Prachtig is het. We gaan op het strand liggen en rennen het water in alsof dit de eerste keer is dat we zó iets leuks hebben meegemaakt. De stroming is erg sterk bij het strand en zo spoelt chiem als een aangespoelde walvis op het land aan om vervolgens weer terug te rollen in het water en dit ongeveer 10 min te herhalen. Bruin bakken lukt hier niet aangezien het het regenseizoen is.

Hierna ons drogen we ons door op de scooter alle Thaise mensen voorbij te racen en zo komen we aan bij de 'big buddha' waar we kijken naar een zonsondergang. We drinken kokosnoot koffie en cocktails en besluiten dat het tijd is om te eten. We komen aan bij een vissersdorpje en eten wat. Na een teleurstellend gerecht van chiem, hij had een kipspiecje maar had voornamelijk bot dus we hebben het kippenenkeltjes genoemd, gaan we terug om cocktails te halen bij het standje waar chiem al op jij-basis is met de verkopers.

We lopen langs allemaal ladyboys en besluiten toch eens te kijken hoe een ladyboy-cabaret show nou in elkaar zit. We zijn de eerste en worden op de VIP plekken neergezet aan het gangpad. Volledig ongegeneerd wordt er hopeloos met chiem geflirt en nadat hij fooi in de buste van de ladyboy doet begint de show. Allemaal extreem vrouwelijke nummers komen voorbij en deze vroeger-mannen hebben lichamen waar de meeste vrouwen van dromen. Naast dat het geweldig is om te zien hoe overdreven uitslovend ze doen, is het af en toe zelfs nog grappig.. Een ladyboy loopt op stage met een rode jurk en wanneer omgedraaid wordt is de rug zo ver open dat het onder de bil zichtbaar is.. Met tussen de bilspleet een roos. Nadat de zogenaamde Beyoncé chiems hand pakt en op haar gemaakte borst legt is het tijd om te gaan.

Een ladyboy is aan verschillende dingen te herkennen:
- geen bh, blijkbaar draagt elke Thaise vrouw een bh onafhankelijk van de cupgrootte
- mannelijke lengte en voeten
- sterke kaaklijn
- mannelijke stem ondanks het proberen te praten met een vrouwen stem
- op het paspoort staat het orginele geslacht
- overdreven gedrag
- overdreven vrouwelijk / make-up en bewegingen
- wilt de aandacht van westerse mannen en wilt het liefst constant dat die aan de nep-borsten voelen als bevestiging van hun financiële investering.

Om half 12 gaan we op het strand zitten aftellen tot de vroege verjaardag van chiem (z'n 22ste levensjaar is nu toch 5 uur eerder afgelopen) en besluiten dat we om klokslag 00:00 gaan skinnydippen. Verderop zien we een strandfeest met vele lichten en muziek en dan is het tijd.

GEFELICITEERD roep ik hem na wanneer ik de race naar de boei in het water verlies. En vrolijk spetteren we als waterratjes in het water. Dan komt de o zo charmante kant van chiem naar boven wanneer we ons aankleden.

C: nou zo voelde het dus 23 jaar geleden toen ik eruit kwam.

XxxxxxX