Dubai - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Nadja - WaarBenJij.nu Dubai - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Nadja - WaarBenJij.nu

Dubai

Door: Nadja

Blijf op de hoogte en volg Nadja

07 Augustus 2014 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Eindelijk na 6 uur in het vliegtuig gezeten te hebben om de meest onmogelijke plek in t vliegtuig.. In het midden van een 4-zits.
Een Engelse jongen zat naast mij te slapen en een dikke iets wat dommige oude man naast chi.
chi is een Natural in slapen op elke (on)mogelijke plek dus die lag tegen mij aan.
De jongen naast me daarentegen ook.. Wat nogal vervelend was aangezien ik naar de wc moest. Na een uur proberen te bedenken hoe ik over dit enorme obstakel heen zou kunnen komen, gaf ik t op. Slapen dat leek de beste optie. Laat ik alleen nou net de lichtste slaapster zijn die ooit op deze aarde rond heeft gehuppeld. Dus ook dit plan faalde. Nadat ik m'n stoel een stuk of 5 keer naar voren en achteren heb verplaatst en zelfs op m'n stoel ben gaan staan om zo met een soort turners-sprong naar het gangpad te komen keek een man mij aan met een mix van plezier en medelijden en bood mij zijn hand aan om zo over de jongen heen te springen. Op dat moment keek zijn vriendin mij aan, die aan de andere kant van het gangpad zat, en probeerde hem wakker te maken waarna ik meteen mijn kans greep en zonder dat hij er erg in had ik over hem heen ben gesprongen met een niet zon sierlijke sprong als gehoopt..
1 film (divergent.. Niet aan te raden) dit wc-drama en afgestorven ledematen zijn we dan aangekomen bij onze tussenstop Dubai. Je kan hier alleen met briefjes groter dan 10€ betalen, rijke stinkerds dat het zijn.
Helaas was dit het enige opwindende aan de reis tot nu toe.

Wij genieten van ons kopje koffie en niet-zo-crunchy crunchy-baquette.

Tabe! Xxxx

  • 09 Augustus 2014 - 09:33

    Henny:

    He Nadja en Chi-Mlon,
    Wat leuk om jullie verslag te lezen. Alsof we er zelf ook een klein beetje zijnB-)
    Liefs Hen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nadja

Nachi in Thailand, 6 aug tot 26 aug.

Actief sinds 06 Aug. 2014
Verslag gelezen: 81
Totaal aantal bezoekers 4165

Voorgaande reizen:

14 April 2023 - 15 Mei 2023

Vietnam

06 Augustus 2014 - 26 December 2014

Nachi in Thailand

Landen bezocht: