Alles is warm in Dubai - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Nadja - WaarBenJij.nu Alles is warm in Dubai - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Nadja - WaarBenJij.nu

Alles is warm in Dubai

Door: Chi-Mon

Blijf op de hoogte en volg Nadja

08 Augustus 2014 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Na een toch wel redelijk comfortabele reis waarin ik goed heb kunnen slapen, en geprobeerd heb om monuments men te kijken en na 3 keer proberen na een half uur toch op gaf. Omdat er zo veel leuke dingen te doen, zien en horen zijn op het in flight system. Arriveren we om 6 uur 's ochtends op Dubai international AirPort. Fly emirates hoofdkwartier, was er geen fly emirates dan stond het hele vliegveld hier niet waarschijnlijk. Alles is emirates van het vliegtuig tot de kinderbuggy. Maar terug naar t warme, op t moment van landen is het volgens de piloot al 35 graden. En ik besef me dat het hier echt warm is als ik voor de wc sta. De hitte slaat me tegemoet. Was ik nog wat slaapdronken van het slapen in het vliegtuig, na deze plasbeurt is het gelijk over. Het spoelwater was gewoon warm, een half uur later maakte ik nog de fout om bij een waterfontijn wat te gaan drinken, wat ook warm was. En gaan we opzoek naar wat te eten en drinken. Dja eindigt met een broodje dat een crunchy baguette voor moet stellen, het zag er sompiger uit dan een Nederlands weiland na 3 dagen regen. Als we nog wat nootjes kopen voor onderweg, maakt een goedwillende kassa medewerker er zo'n zooitje van, dat ze op een gegeven moment met ze 3en staan te discussiëren over onze 200 gram nootjes. 5 minuten later zijn ze eruit en betalen we 34 dirham, maar of t nou klopt niemand weet het. Na een korte metro rit naar onze gate, waar we emir's in witte jurken spotten, een kleine plas en rook pauze stappen we voor mij het allergrootste vliegtuig ooit in. En nog t allerfijnst geen dikke niet helemaal lekkere man naast me die de hele vlucht armleuning worstelen met me doet, maar een kleine aziaat. Armleuning voor mij dus! En doe mij ook maar zo'n witte emir jurk, zouden deze emirs net als schotten geen onderbroek dragen?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nadja

Nachi in Thailand, 6 aug tot 26 aug.

Actief sinds 06 Aug. 2014
Verslag gelezen: 104
Totaal aantal bezoekers 4157

Voorgaande reizen:

14 April 2023 - 15 Mei 2023

Vietnam

06 Augustus 2014 - 26 December 2014

Nachi in Thailand

Landen bezocht: