The lady killer - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Nadja - WaarBenJij.nu The lady killer - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Nadja - WaarBenJij.nu

The lady killer

Door: Nadja

Blijf op de hoogte en volg Nadja

12 Augustus 2014 | Thailand, Chiang Mai

The lady killer.

Afgelopen twee dagen heb ik mij niet alleen peentjes gezweet door de bedrukkende warmte van Bangkok maar ook bloed zweet en tranen voor de vervangende opdracht die ik binnen 2 dagen af moest krijgen. 2 dagen lang niet kunnen genieten van m'n vakantie in dit altijd levendige stadsleven, 2 dagen niet afgezet worden door tuk-tuk's en 2 dagen lang niet kunnen genieten van de onwerkelijke cultuur aan de andere kant van de wereld. Keihard heb ik gewerkt terwijl m'n lief nog-niet-goede selfies aan het maken is tijdens zijn avonturen. Binnen opgesloten in de wifi-range van het hotel, vol in de airco wat later die nacht niet zon goed idee meer bleek te zijn toen ik op de wc rand lag. De dag voor koninginnedag (zo noemen wij platte Nederlands het maar even) moeten we savonds de trein pakken. Haastig probeer ik m'n opdracht af te krijgen en ja het is gelukt maar helaas zijn we het hotel uitgerend zonder dat ik het verstuurd had naar de UvA.. Dus dag dag geld, internet aan. Onderweg naar het trein station stort ik in, ik barst in huilen uit. Ik ben kapot! En m'n scheen blijft maar jeuken, van wat eigenlijk?
Ik kijk en ja hoor ik heb een heftige one-night stand gehad met een zoemende dame die haar venijnige mond op mijn vlezige been. Na 1 keer heeft deze femme fatale nog niet genoeg en begint aan de volgende beurt.. En nog een keer. Wat een uithoudingsvermoging heeft ze toch, maar dan.. Pats! Met een stevige zwaai en goed gerichte smack op haar bil stort ze in. Op bed. Deze dame zal zich niet meer kunnen plezieren met mijn o zo heerlijke bloed, ze ligt te creperen op het laken. Toevallig had ik de dag van te voren gelezen dat alleen vrouwtjes muggen bloed prikken en dat ze weten wie ze moeten prikken door hun reukorgaan (15 m afstand ruiken ze ons al). Resultaat van deze wilde nacht met onbekende dame? 3 giga rode plekken die nu bijna littekens zijn geworden, zitten de muggen hier vol met gif ofzo?! Ook voel ik me enig sinds aangerand.
Nadat we veilig op t station aan zijn gekomen en chi loempia's heeft gehaald die echt hemels waren, zotten we dan in de trein op weg naar Chiang Mai.
Een slaaptrein met uitklapbaar bed (van de stoelen) en een bed boven ons hoofd. Bedden worden opgemaakt en iedereen doet z'n dikke gordijnen dicht terwijl chi nog even op mijn een-persoons bedje komt logeren en filosoferen over Azië. Gaat iedereen slapen rond een uur of 10.
Ik, lieve lezers, daarentegen kan niet slapen. Mijn rug heeft stekende pijn scheuten en m'n scheen wordt steeds heftiger, zelfs na het overmatig smeren van anti-insectenjeuk spul. Dus wat doe ik? Raden wat voor spannende enge mensen achter de gordijnen in de coupes naast ons liggen. Ik kleed me in m'n slaapshirt en ga 8 maal naar de wc (die net zo smerig is als de Nederlandse trein-wc's). De wc's zijn gek.. Rechts is zon staan ding zoals langs d'r snelweg van Frankrijk en links een echte wc maar dan zo krakkemikkig dat zelfs de kleine mug van vannacht niet goed had kunnen mikken met plassen, alles ging heen en weer. O! En je mag roken.. Alleen op de wc. Wie bedenkt dat nou? Nu ruikt m'n lieve boyfriend niet alleen naar die smerige rook-geur maar ook naar elk soort mogelijk uitwerpsel van de wc. Nadat er een man wel heel indringend naar me zat te kijken (wellicht had ik iets meer kleren aan moeten doen) deed ik m'n gordijnen maar weer helemaal dicht. Chi lag boven me en soms kreeg ik liefdevol z'n handje om vast te houden. Na biljard schaapjes te hebben geteld, elk mogelijk spelletje gespeeld te hebben en alle batterij van beide iPhones op te maken. Bedacht ik hoe de natuur er buiten uit zag, zou er een wilde tijger naar ons staan te kijken wachtend om ons op te eten? Stiekem hoopte ik van wel. Tenminste wat actie. Uiteindelijk 2 uur kunnen slapen en tada Chiang Mai. Het ziet er al meteen rustiger uit dan Bangkok. Overal staan olifanten kunstigheden. Een man met bordje Chang Chi Mon staat ons op te wachten. Daar gaan we, achterin de open auto met nog een stel praatgrage Australiërs. Na het welkomsdrankje en uitleg van onze excursie (echt wauw.. Het wordt fantastisch) zitten we aan ons ontbijt en bestelt chi american breakfast en ik soft boiled eggs. Ze zijn wel erg zacht aangezien er alleen maar doorzichtig vocht uit komt en loop chiem voor de tweede keer tegen de vogelkooi en krijgt al het water over zich heen, wat de toch wat aparte Thaise receptionist echt hilarisch vind. Snel bikini aan en zwemmen, vanavond koninginnedag vieren! En ja hoor daar ga ik vol op m'n plaat, als grootste kluns op deze wereldbol ga ik door m'n enkel en val ik pats BOEM op m'n bips. Morgen naar een echt Thais boks gevecht, muai thai ! Spannend. Keep you posted

Xxxxx

  • 12 Augustus 2014 - 16:14

    Gerda:

    Hey Chi en Nadja,
    Jullie hebben beide schrijverstalent. Heel leuk om jullie waarbenjijnu te lezen. Geniet van alle fijne dingen in Thailand en vooral ook van elkaar.
    Liefs, Gerda

  • 12 Augustus 2014 - 16:39

    Henny:

    Hoi Nadja,

    Is het nu gelukt met je opdracht? Kun je nu echt gaan relaxen?

    Henny

  • 13 Augustus 2014 - 13:41

    Nadja :

    Hihi jullie zijn lief! Ik heb de opdracht gehaald zelfs! Dus ben helemaal klaar nu nog even alle stress van me af krijgen :-) lukt wel hier! Xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nadja

Nachi in Thailand, 6 aug tot 26 aug.

Actief sinds 06 Aug. 2014
Verslag gelezen: 118
Totaal aantal bezoekers 4163

Voorgaande reizen:

14 April 2023 - 15 Mei 2023

Vietnam

06 Augustus 2014 - 26 December 2014

Nachi in Thailand

Landen bezocht: